Wednesday, August 5, 2009

Haziq di jangkiti Chicken Pox

06.08.09 - Pagi tadi Haziq bangun dengan mulut yg becok. Ayat pertama, Hari ni hari Khamis, balik nanti bawa balik baju ngaji, esok jumaat petang bawa balik tuala, hari sabtu atuk kawin kan mama...aku pun pelik..sah anak aku ni demam tak baik lagi..Aku balas aa...Ni mesti Haziq demam..sebab tu mulut becok..Dia jawab balik..aa la mama..kat bdn abang yg merah ari tu gatal..ada tumbuh yg baru kat kepala ngan belakang badan abg la mama..aku hape lagi terus bangun rasa kepala dia..SAH!!! Dia terus ckp abang kena chicen pox ek mama...aku pun iya kan..terus nasihat dia jgn garu nanti tak hensem..tapi dia kata gatal..tak tahan..ala kecian anak aku..patutlah ari Isnin demam..ari ni benda tu nak keluar rupanya..nasib baik tak meragam sebab dia ni jenis bila nak demam mulut becok..selera makan terus takde..dan terus jadi pendiam lepas tu..senang makan ubat takpe..semoga cepat sembuh ya Haziq..nanti leh tgk atuk kawen..kalu tak kena kuarantin kat umah la kiter...

No comments:

Post a Comment